Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


[youtube=
ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ

Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος THE FORMINX
βελούδο μέσα στη νύχτα η φωνή του ..καλό ταξίδι Τάσο

FORMINX (1962, Αθήνα)
Τάσος Παπασταμάτης: Τραγούδι
Βασίλης Μπακόπουλος: Κιθάρα
Θέμος Πέτρου: Κιθάρα, Τραγούδι (-1964)
Σωτήρης Αρνής: Μπάσο
Βαγγέλης Παπαθανασίου: Όργανο
Κώστας Σκόκος: Ντραμς

-Μεγαλύτερη Επιτυχία: Jeronimo Yanka/1965
-Σχόλιο: Το γκρουπ που έριξε το σπόρο για την έκρηξη της Ελληνικής Σκηνής
 και το πρώτο γκρουπ που στις συναυλίες τους σημειώθηκαν εκδηλώσεις υστερίας.
 





[youtube=]

[youtube=]







****************************************************






JUNIORS (1962, Αθήνα)
Αλέκος Καρακαντάς: Κιθάρα Εύρης Παρίτσης: Κιθάρα, Τραγούδι Θάνος Σουγιούλ: Μπάσο Λάκης Βλαβιανός: Όργανο Τζίμης Νταής: Ντραμς Πέτρος Πολλάτος: Σαξόφωνο Μάϊκ Ροζάκης: Κιθάρα, Τραγούδι

Σουγιούλ Θάνος

(Αθήνα, 1943-1965). Αξέχαστος κιθαρίστας (μπασίστας) και εκτελεστής πλήκτρων των «Juniors», γιος του Μ. Σουγιούλ. Έχασε τη ζωή του σε αυτοκινητικό δυστύχημα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας (Οκτώβριος 1965). Στο ίδιο δυστύχημα ο κιθαρίστας Αλ. Καρακαντάς έχασε ορισμένα δάχτυλα του χεριού του. Οι «Juniors» ποτέ δεν μπόρεσαν να συνέλθουν από αυτό το χτύπημα και αφού έγραψαν ένα τραγούδι στη μνήμη του αδικοχαμένου συναδέλφου τους (το «Lost friend») διαλύθηκαν το 1966.


[youtube=]

********************************************************





THE CHARMS

[youtube=]

-------------------------------------------




The Charms - Ο Διωγμός

Φίλε τώρα που σε βρήκα, λίγο στάσου,

πριν να φύγεις θέλω κάτι να σου πω.

Βλέπεις κλαίω, με παράπονο φωνάζω,

πάει, χάθηκε ό,τι είχα στην ζωή.


Είχα μια μικρή που λάτρευα στ' αλήθεια,

μα τη ζήλεψε ο χάρος ο σκληρός.

Στην ψυχή, πληγή και φίδι στην καρδιά μου,

λιγμοί μου τραντάζουν το κορμί.


Την πληγή δεν μπορώ να σταματήσω,

μια ελπίδα έχω μόνο, την στερνή,

να φωνάξω μ' όση δύναμη μου μένει

Ώ! Θεέ, κοίτα λίγο χαμηλά!


Ήταν φίλε, όμορφη, όμορφη γλυκιά όπως πάντα,

μα χλωμή, χλωμή με την χλωμάδα της νεκρής!

Ας μου έβγαιναν καλλίτερα τα μάτια!

Τί να βλέπω, τί να βλέπω τώρα που έφυγε αυτή;


Ό, τι απόμειν' από μένα, φίλε κλάψε!

Μεσ' τους τάφους σαν τρελλός θα τριγυρνώ.

Τ' όνομά της στα συντρίμια θα φωνάζω

κι έτσι μόνο, μαύρο τέλος θα με βρει.


Την πληγή δεν μπορώ να σταματήσω,

μια ελπίδα έχω μόνο, την στερνή,

να φωνάξω μ' όση δύναμη μου μένει

Ώ! Θεέ, Θεέ κοίτα λίγο χαμηλά! 




[youtube=]



[youtube=]






ΜΑΙΚ ΡΟΖΑΚΗΣ






[youtube=]








Βιρτουόζος πιανίστας, διευθυντής ορχήστρας και καθηγητής ανωτάτων θεωρητικών,
 έκανε καριέρα αρχικά ως μπασίστας και τραγουδιστής σε διάφορα συγκροτήματα και στη συνέχεια μόνος του.
 Ενέπνευσε όμως και τους Onirama. 
Η boy band, κάνοντας remix του τραγουδιού του Μάικ Ροζάκη «Μια μέρα θα 'ρθεις», 
έκανε δυναμική εισβολή στο πεντάγραμμο και καθιερώθηκε. 
Τραγική ειρωνεία, μια μέρα μετά το θάνατό του είχαν πρεμιέρα.
 Το συγκεκριμένο τραγούδι ο Μάικ το είχε γράψει το 1971
 και το είχε ερμηνεύσει πρώτα ο ίδιος.

«Στο σπίτι πάνω στο βουνό ζει ένας άνθρωπος καλός,
τον βλέπουν όλοι και γελάνε και λένε πως είναι τρελός
Μα κάποτε καθώς περνούσα απ την πόρτα του μπροστά,
τον άκουσα που τραγουδούσε δυνατά».


«Το ξέρω θα 'ρθεις μια μέρα να με ξαναδείς» λένε οι στίχοι του κομματιού 
που διασκεύασαν οι Onirama και είδαν τις μετοχές τους 
να «εκτοξεύονται» στο χρηματιστήριο της μουσικής. 

Γεννημένος στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, ξεκίνησε την πορεία του από την Ελβετία,
 συμμετέχοντας σε ένα ερασιτεχνικό συγκρότημα, τους Potflair. 
Στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. 
Τραγουδούσε κι έπαιζε μπάσο σε διάφορα συγκροτήματα, όπως τα Juniors, Charms και Playboys 
(από τους τελευταίους είχαν περάσει ως τραγουδιστές και οι Φίλιππος Νικολάου, Δάκης και Ια Κούκα). 
Με το συγκρότημα Playboys εμφανίστηκε και στην ταινία «Μια γυναίκα, μια αγάπη, μια ζωή»,
 δίπλα στον Τόλη Βοσκόπουλο και την Ελένη Ερήμου.


Ακολούθησε μοναχικό δρόμο. Οι δίσκοι του, 45 στροφών, («Μίνι - σκερτ»,
 «Οταν έφυγες», «Playboys». «Μάικ Ροζάκης») έγιναν σουξέ. 
Το «γελαστό παιδί των 60s», όπως τον αποκαλούσαν, 
εμφανίστηκε με την Πωλίνα και τους Οσιρις στο «On the Rocks»,
 ενώ το 1976 διηύθυνε την ορχήστρα της δεύτερης ελληνικής συμμετοχής στο φεστιβάλ της Eurovision, 
όπου η Μαρίζα Κωχ ερμήνευσε το τραγούδι «Παναγιά μου, Παναγιά μου». 

Το '79 συνεργάστηκε με την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην «Καμπίρια», 
αναλαμβάνοντας τη μουσική προσαρμογή των τραγουδιών σε στίχους του Παύλου Μάτεση.
 Εχοντας στο παλμαρέ του πτυχίο φούγκας από το Εθνικό Ωδείο, απέκτησε φήμη εξαιρετικού ενορχηστρωτή. 
Για τέσσερα χρόνια διετέλεσε διευθυντής μουσικών προγραμμάτων της ΕΡΤ
 και διευθυντής της Ορχήστρας Ποικίλης Μουσικής, καθηγητής θεωρητικών του Εθνικού Ωδείου, 
ενώ από το 1995 ανέλαβε το τμήμα προετοιμασίας μουσικών σπουδών ΑΕΙ
 και ένα χρόνο μετά την τάξη ενορχήστρωσης για τη θεατρική και την κινηματογραφική μουσική.

Το «γελαστό παιδί» των 60s προδόθηκε από την καρδιά του
Έφυγε  στα 62 του  απο ανακοπή







Η Ελλάδα έχει τη δική της ιστορία στην ποπ και ροκ μουσική.
 Ξεκινώντας από τις αρχές της δεκαετίας του 60, 
ο Νίκος Μαστοράκης ηταν ενας απο τους πρωτοπορους 
που στηριξε την ποπ και ροκ μουσική με το ραδιοφωνικό προγραμμα
 "Λεωφορειο η Μελωδία" με συναυλίες ελληνικής ροκ κλπ. 
Την ιδια εποχή πολλά γκρουπ αρχιζουν να εμφανίζονται 
κυρίως στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Το μεγαλύτερο γεγονός εκείνης της εποχης ηταν τα μουσικά πρωινά
 που διοργανώνονταν καθε Κυριακή σε διάφορα συνοικιακά Σινεμά.


Ηταν η εποχή που καθε γειτονιά ειχε και το συγκροτημά της. 
Θρυλικά θα μεινουν τα μουσικά πρωινά 
του Κίμωνα Αρέτα στη Τερψιθέα του Πειραιά καθώς και άλλων παρουσιαστών 
που συνέχιζαν την παρουσίαση ταλέντων 
οπως ο Γιώργος Οικονομίδης, ο Όμηρος Αθηναίος κλπ.

Στα τελη του 50 και το 60 τα πάρτυ ήταν στο πρόγραμμα
 καθε Σαββατόβραδο σε γειτονιές και συνοικίες του Πειραια, Αθήνας 
και αλλων πόλεων της Ελλάδας.
 Η νεολαία χόρευε στους ρυθμούς του Τσα Τσα, Χαλυ Γκαλυ,
 Χουλα Χουπ, Ροκ εντ Ρολ, της Μποσανόβας 
και του Μπλουζ ενώ απο τα Πικ Απ επαιζαν τη μουσική 
και τα τραγούδια του Πωλ Ανκα, του Πρίσλευ, των Πλάττερς
 και πολλά απο τα Ελληνικά και Ιταλικά χίτ της εποχής. 
Τα πάρτυ και τα μουσικά πρωινά καθώς και οι πειρατικοί ραδιοσταθμοί 
(άλλη μόδα αυτής της εποχης) 
θα μείνουν για πάντα μια γλυκιά ανάμνηση σε ολους οσους ειναι απο 50 και πανω.

Στη χρυσή δεκαετία το 60 κάνουν την εμφάνιση τους
 τα περισσότερα ελληνικά συγκροτήματα μοντέρνας μουσικής. 
Το 62 δημιουργούνται οι Φόρμινξ με τον Βαγγέλη Παπαθανασίου 
που αργότερα με τον Ντέμη Ρούσο , Λουκα Σιδερά και τον Αργύρη Κουλούρη, 
θα κάνουν μια θρυλική καριέρα στη Γαλλια και στην Ευρώπη 
με το γκρουπ τα παιδια της Αφροδίτης στη δεκαετία το 70, 
και αργότερα μια διεθνή προσωπικη καριέρα
 ο Βαγγέλης Παπαθανασίου (Οσκαρ μουσικής για το Τσάριοτς οφ Φάιαρ "Chariots of Fire) 
και ο Ντέμης Ρούσσος.
 Αξέχαστο θα μείνη το τραγουδι των Φορμινξ Τζερόνυμο Γιάνκα
 που λανσάρησε το χορο Γιανκα στα ελληνικά πάρτυ.



Ανάμεσα στα αξιολογότερα συγκροτήματα της ιδιας εποχής ηταν οι Αιντολς
 με διασκευές στα Ελληνικά διεθνών χιτς 
οπως το Ξαφνικά μ'αγαπας (Suddenly You Love Me των Tremeloes), 
οι Ολύμπιανς (Olympians) με τον Πασχάλη με αξέχαστα τραγόυδια οπως το Σχολειο, 
ο Τρόπος, το Κοριτσι του Μαη (Venus των Shocking Blue) τον Αλέξη κ.α.,
 οι MGC με τον Δ. Πολύφημο που μπορούν να θεωρηθούν ως οι χαρντ Ροκάδες της εποχής,
 ο Λάκης Τζορντανέλη και οι Τσινκουέτι με επιτυχία το Κοριτσι του φίλου μου,
 (διακευη του Ιταλικού Λα ντοννα ντι ουν αμιγκο μιο),
 οι Μπλου Μπέρντς (Blue Birds) με το Γιώργο Πετρίδη, οι Αρίωνες , 
οι Ντράγκονς με τον Λάκη Παπαδόπουλο.

Οι Τσάρμς (the Charms), με τον Μαικ Ροζάκη, 
ειναι ισως το πιό διάσημότερο γκρουπ αυτης της εποχης 
με αξεχαστα τραγούδια οπως ο Διωγμός,
 Τρεμει η καρδιά μου (διασκευη του Ιταλικου Κουορε Ματο -Cuore Matto- του Little Tony ),
Τρελοκόριτσο ((Σαιμον Σεις, Simple Simon says των 1910 Fruitgum Company ) 
και με διακρίσεις στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, 
ενω οι Βόρειοι στη Θεσσαλονίκη δημιουργουν επιτυχία
 με το Τζίνη αλλη μια Ιταλικη διασκευη (Κατσινι).




Οι Πλευ Μπους (Play Boys) και οι Σάουντς (the Sounds)
 με τον Τάκη Αντωνιάδη που κάνουν επιτυχία
 το Ιταλικό "στα σερα μι μπουτο" (stasera mi butto) 
του Ροκυ Ρομπερτς διασκευασμένο στα ελληνικά "αποψε σε θέλω". 
Ο Κώστας Τουρνάς κανει την εμφάνιση του 
με τους Τηνέιτζερς (Teenagers) το 65 ενω το 66 δημιουργούνται
 οι Βίκινγκς (Vikings) με το Ντέμη Ρούσσο. 
Εδω θα πρέπει να πουμε οτι στη Δεκαετια του 60
 το Ιταλικο τραγουδι ηταν της μοδας 
πριν ακομα η Εγγλέζικη ποπ και ροκ μουσικη γινει αρκετα γνωστη.
Αξεχαστα θα μεινουν τα τραγουδια του Σερτζιο Εντρίγκο, 
Μελαγχολια και Τερεζα που τραγουδησε στα Ελληνικα, 
καθως και το α Καζα ντι Ρενε (Α casa di Irene) του Νικο Φιντενκο,
τα τραγουδια του Αλμπάνο, 
της Ριτας Παβόνε και πολλων αλλων Ιταλων της ελαφρας μουσικης. 
Την ιδια επιτυχια εκείνη την εποχη γνώρισαν
 και τα Γαλλικα τραγούδια και τραγουδιστές οπως ο Ανταμό ,
 η Συλβί Βαρτάν, Ο Κριστόφ, ο Τζώννη Χαλιντεη κ.α. 
Ειναι γεγονός οτι τα περισσοτερα τραγούδια
 και στυλ των Ελληνικών γκρουπς εκεινης της εποχης
 επηρεάστηκαν την Ιταλική κυρίως μουσική.

Φυσικά η Αγγλική ποπ και Ροκ πρωτοστάτησαν 
και επηρέασαν την μετα Τσαρμς, Olympians και Αιντολς (Idols) εποχη και το ελληνικο ροκ, 
καθώς και το Αμερικάνικο ροκ του νοτου,
 Λυναρντ Σκυναρντ, Τεν Γιαρς Αφτερ ,Τζανις Τσόπλιν 
και γενικά ολων οσων πρωτοστάτησαν στα Φεστιβάλ του Γούντστοκ και του Μοντερέυ.

 Λιγα χρόνια αργοτερα το 73 αυτη η ιδια παρέα 
που προανέφερα ηταν απο τους πρώτους και στα γεγονότα 
της Νομικης και στο Πολυτεχνείο λιγους μηνες μετά.
 Κανω αυτή την παρένθεση για οσους εχουν την εντύπωση
 οτι οι Ελληνες Ροκάδες ηταν απολίτικοι στην εποχή της χουντας και μετά.

Η δεκαετία το 70 συμαδέυεται απο μεγάλες αλλαγές.
 Η χούντα και οι λογοκρισία δεν μπόρεσε να σταματήση 
την εξέλιξη της ελληνικής ροκ μουσικής. 
Παρα το γεγονός οτι κάθε βράδι μας τρέχαν στα τμήματα 
ή μας απέβαλαν απο τα γυμνάσια για τα μακριά μαλιά η το μούσι, 
η Ελληνική νοεολια ακολουθησε το δικό της δρόμο και στη πολιτική και στη κουλτούρα γενικά. 
Επηρεασμένοι απο το φεστιβάλ του Γούντστοκ, τη μουσική του Τζίμη Χέντριξ,
 των Σαντάνα , των Χού και των Ντορς 
πολλά νέα συγκροτήματα δημιουργούνται με νεο στυλ εμφάνισης,
 με κυρίαρχο το μακρυ μαλι και με νέους ηχους στη κιθάρα κυρίως. 


Τότε δημιουργούνται οι Σώκρατες (Socrates drunk the Conium)
 με τον καλύτερο ισως κιθαρίστα στην Ελλάδα το Νίκο το Σπάθα
 και μεγαλύτερη τους επιτυχια το Σταρβέισον (starvation),
 οι Πελόμα Μποκιού με τον αξέχαστο Βλάσση Μπονάτσο
 και την επιτυχία τους ο Γαρύφαλος ,
 ο Εξαδάκτυλος του Πουλικάκου, τα Μπουρμπούλια,
 ο Αγάπανθος, ο Νοστράδαμος με τη Δέσποινα Γλέζου,
 οι Πολλ με επιτυχια τους το "ηλιε μου ηλιε μου" ,
 τα Ανάκαρα, η Σπυριδούλα, οι Πρόκες και αλλοι πολλοί. 
Την ίδια εποχή ομως, αυτός που παντρέυη το ροκ με την παράδοση 
ειναι ο Διονύσης ο Σαβόπουλος με αποθέωση το Μπάλλο.
 Πολλά τραγούδια του πέρασαν ανύποπτα απο τη χουντική λογοκρισία 
οπως η Ελσα (που υπονοη την ΕΣΑ), οι Δημοσθένους λόγοι, το Κιλελέρ κ.α.

Η πορεία της ελληνικής μουσικής ροκ συνεχίστηκε αργότερα με τους Φατμε,
 το Τζιμη Πανουση, το Γιάννη Γιοκαρίνη που ξεκίνησε με τους 2000  
 Στο σημείο αυτο θέλω να τονίσω οτι πολλοί αξιόλογοι μουσικοί της ροκ 
ειναι παιδιά της Νίκαιας οπως ο Γιοκαρίνης,
 ο Χρυστόφορος ο Κροκίδης
 (ένας απο τους καλίτερους κιθαριστες που ειχε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, 
ο Λεωνίδας Αλαχαδάμης ντράμμερ του Εξαδάκτυλου, 
Ο Γιώργος ο Μεταλληνός τρομερός ντράμμερ


Μετα την μεταπολίτευση η Ελληνική ροκ συνεχίστηκε
 περνώντας απο μια σύντομη διακοπή λόγω πολιτικού τραγουδιου
 και της εποχης του αντάρτικου.
 Ειναι η εποχη που εμφανίζεται ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, 
ο οποιος ξεκίνόντας από ένα διαφορετικό μουσικό υπόβαθρο (το πολιτικο τραγούδι) 
έγινε ισως ο κυριώτερος εκφραστης της ροκ μπαλάντας στην Ελλάδα. 
Οι ροκ μπαλάντες του τραγουδιώνται ακόμα απο τις νεότερες γενιές οπως ο Κουρσάρος, 
Σ'άκολουθω , Ελλάς κ.α.

Δυο τραγουδοποιοί που εφυγαν νωρίς ηταν ο Παύλος Σιδηρόπουλος και ο Νικόλας ο Ασημος.
 Ακολουθώντας το ρυθμό της εποχής το 80-90 εμφανίζονται ο Κώστας Τουρνάς, 
ο Ρακιτζής με σοφτ ποπ τραγούδια
 και τα Ημισκούμπρια που δένουν τη ραπ με τον Ελληνικό στίχο.
 Η νεα χιλιετία δεν έφερε και τίποτα το αξιόλογο στη Ροκ μουσικη σκηνή 
οπως αλλωστε συμβαίνη και παγκόσμια, 
καθώς οι εταιρίες αρκούνται σε κοσερβαρισμένη μουσικη
 και εφήμερα ταλέντα που αναδυκνειωνται
 απο λαμπερά σωου οπως το Εξ Φάκτορ ειδικά στην Αμερική και τη Βρετανία.

Και ας το πουμε ξεκάθαρα
 συγκροτήματα και μουσικοί οπως οι Μπητλς, οι Στόουνς, οι Πινκ Φλουντ, 
οι Κρημ, οι Κουην, Ο Τζιμη Χέντριξ, οι Σαντάνα, ο Ερικ Κλάπτον
 ισως ξαναεμφανιστούν πάλι μετά 100 χρόνια, ισως και οχι! 
Το ιδιο ισχύει και για την Ελλάδα ,
 ιερα τερατα οπως ο Σαβόπουλος , Χατζιδάκης, Θεωδοράκης,
 Παπαθανασίου 
θα περάσουν πολλα χρόνια για να εμφανιστούν παλι.
 Δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν πια μεγάλα ταλέντα, 
απλα το σταρ συστημα της σωου μπίζνες,
 η παγκοσμιοποίηση, και αλλοι παράγοντες,
 τους εχει καταδικάση στην ανωνυμια.



Τελειώνοντας θα ηθελα να πω οτι  καθε πρωτοχρονιά 
 ενα μικρό πάρτυ που οργανώνει ο Ερικ Κλάπτον
 με τους φίλους του (Γκαρυ Μπρούκ (απο τους Προκολ Χαρουμ) 
Ρινγκο Σταρ (Beatles), Πητ Ταουνσεντ (the Who)και αλλους πολλούς
 Στην εκδήλωση αυτη δεν θα βρης πια χεβυ ροκάδες ,
 Mods η Rockers, αντίθετα καλοντυμένους 50 νταρηδες και 60 ντάρηδες 
με της οικογένειες τους που ομως πριν 30-40 χρόνια ηταν τα παιδιά του 68,
 παιδια του αντιπολεμικου κινηματος για το Βιετναμ, 
παιδιά των Λουλουδιων κλπ. 
Βλέπεις ολα αλλάζουν και γερνουν καποια μέρα.
πηγήhttp://clubs.pathfinder.gr/aktina/491






1 σχόλιο:

  1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

    «Σας Παρακαλουμε κοινοποιηστε το παρον σε ολους τους φιλους σας ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ»

    ΟΙ "ΤΣΑΡΜΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100005354856339&ref=ts&fref=ts


    οι νικητες του φεστιβαλ θεσσαλονικης 73
    ανακοινωνουν στους φιλους τους καθως και θαυμαστες της χρυσης δεκαετιας 60-70

    ΟΤΙ

    ο κυριος ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ κιθαριστας
    ο κυριος ΤΕΡΗΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ οργανιστας τραγουδιστης


    Σχηματισαν συγκροτημα με την επωνυμια ΤΣΑΡΜΣ και ξεκινησαν εμφανισεις χωρις να ζητησουν την συναινεση και την συνεργασια των υπολοιπων μελων που ως γνωστο ηταν οι νικητες του φεστιβαλ τραγουδιου 73 με την επιτυχια τους "να μεινουμε παντα παιδια"που εγραψε ο συνθετης και τραγουδιστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΕΚΗΣ.
    Αξιζει να σημειωθει οτι δεν υπηρξε ουτε KAN ενημερωση προς ολα τα ιστορικα μελη για την επανασυσταση του συγκροτηματος
    κατι που επιβαλλοταν απο τις περιστασεις αλλα και που συνηθΙζεται στους μουσικους κυκλους

    ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΕΚΗΣ

    Συνθετης τραγουδιστης και μαεστρος (Μανος χατζηδακης,βικυ μοσχολιου,τολης βοσκοπουλος,θεμης αδαμαντιδης ,νικος νομικος,κωνσταντινου χριστοφορου κ.α) βραβευμενος στο φεστιβαλ θεσσαλονικης με το τραγουδι του να "ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ" και στους αγωνες κερκυρας 81 του μανου χατζιδακη) ΚΑΜΙΚΑΖΙ ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ ,μελος του συγκροτηματος

    ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ¨

    απο σημερα 22-3-2013
    και στο εξης στον ΚΩΣΤΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ,ΤΕΡΗ ΙΕΡΕΜΙΑ και στο εν λογω αποκαλουμενο μουσικο toυς συγκροτημα ΤΣΑΡΜΣ καθως και στα μελη που το συγκροτουν , να ερμηνευουν στις εμφανισεις τους και να αναπαραγουν κατ ουδενα τροπο και με οποιαδηποτε μηχανικα μεσα ηχου και εικονας(VIDEO,dj) καθως θεωρειται μερος της εμφανισης των το τραγουδι του"ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"οπως και να προβαλουν βιντεο απο τις ταινιες οπου ο ιδιος εμφανιζεται κατα την διαρκεια της εμφανισης τους ,οπως και ολα τα τραγουδια του

    για τον ιδιο λογο
    και ο ΠΕΤΡΟΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ συνθετης μελος των ΤΣΑΡΜΣ των νικητων στο φεστιβαλ θεσσαλονικης 73 τους απαγορευει τα εξης
    ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ
    "ΔΙΩΓΜΟΣ"
    "ΤHE COUNT GAME"
    "I AM COMING BACK"
    "ΚΟΡΙΤΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΡΗΑ"
    "ΦΥΓΕ"

    Καθως και ολα τα υπολοιπα τραγουδια του
    που απο σημερα και μετα
    θα μπορειτε να ακουτε ολοκληρο το ρεπερτοριο μονο απο τους "ΤΣΑΡΜΣ-ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ" τους νικητες του φεστιβαλ θεσσαλονικης 73 που ξεκινουν ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

    ΜΕΛΗ
    ΠΕΤΡΟΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΛΕΚΗΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ
    ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΒΑΣ


    ΓΙΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΤΣΑΡΜΣ-ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ»

    tsarms-nameinoymepantapaidia@hotmail.com
    210-4815646

    «Σας Παρακαλουμε κοινοποιηστε το παρον σε ολους τους φιλους σας ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ»


    ΑπάντησηΔιαγραφή