Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΥΔΗΣ .... ΗΤΑΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ


Ήταν Αύγουστος

Και ήταν Πανσέληνος


Και ήταν Ξημερώματα
Και μέσα μου μου ήξερα ότι ήσουν εσύ


Δεν μου το είχαν πει γιατί ήμουν σε περιοδεία







Αλλά εγώ ήξερα ότι η κόρη μου είχε έρθει στον κόσμο
Και όταν σε κράτησα στην αγκαλιά μου κατάλαβα τι είναι το Παν



Κατάλαβα ποιο θα είναι το νόημα της ζωής μου
Κατάλαβα ότι ένα χαμόγελο , γιατί το πρώτο σου αστραφτερό σε μένα το έδωσες,
Μπορεί να είναι για μένα ζωή
Και από τότε έννοια μου και χαρά μου μόνη εσύ
Εσύ γαλαζοπράσινο Σμαράγδι μου , Σαββατογεννημένη μου Σμαράγδα
Γλυκό κορίτσι με τόσα χαρίσματα και τόσα τάλαντα
Οι στιγμέ ς, που μας χάρισες ζωντανές όσο ποτέ σήμερα




Οι στιγμές


Χέρι με χέρι στην σκηνή του Ανοιχτού
Έλιωσα, έλιωσα από χαρά, συγκίνηση , υπερηφάνεια
‘Ελιωσα όπως κάθε φορά που σε ακούω να με λες μπαμπά
Μπαμπά μου , μου έδωσες πάρα πολλά μου λες
Μου λες αλλά εγώ πάντα θα νομίζω ότι δεν στα δωσα όλα
Μόνο για να σου κρατάω το χέρι
Μόνο για να είμαι όρθιος και να σε χειροκροτώ
Μόνο για αυτό θέλω να με βαστάνε τα πόδια μου
Μόνο για αυτό δίνω την μάχη
Τι να σου πρωτοευχηθώ εγώ
Εγώ που θα θελα να σου δίνω χίλια δώρα το λεπτό



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ  ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΟΥ !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου